شرکت آرشا خدمات گیل در جهت افزایش بار علمی در کشور اقدام به ارائه انواع خدمات دیجیتال مبنی بر علوم مختلف نموده است.فروش و ارائه انواع مقاله ، کتاب،پروژه،پروپوزال و پایان نامه از جمله خدمات ما می باشد با توجه به اینکه مجریان سایت عموما برنامه نویس هستند انجام تنواع پروژه برنامه نویسی در پلتفرم های مختلف از جمله خدمات شرکت میباشد

آمار سایت

نظرسنجی سایت

کیفیت مطالب و بانک فروشگاه را چگونه ارزیابی میکنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 27
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 62880

پرورش بوقلمون


پرورش بوقلمون

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 67

آموزش و توجیح پرورش بوقلمون بصورت کاملا علمی با بیان روش های تحقیق و توجیح اقتصادی

بخش مهمي از پروتئين مورد نياز بشر توسط دامها توليد مي شود . از خصوصيات پروتئين حيواني همخواني با نياز پروتئيني انسان از نظر اسيدهاي آمينه و ارزش بيولوژيك بالاي آنها مي باشد .

تامين پروتئين حيواني در جوامع مختلف با توجه به ذائقه مردم ، وضعيت جغرافيايي و آب و هوايي و نيز عقايد مذهبي از منابع متفاوت صورت مي گيرد

 

در ايران منابع عمده توليد پروتئين حيواني ، گاو ، گوسفند و بز ، طيور ، ماهي ، شتر و گاوميش مي باشند ؛ كه در شرائط فعلي با توجه به محدوديت توليد گوشت قرمز به دليل مسائل و مشكلات مربوط به مراتع ناگزير به استفاده بيشتر از گوشت سفيد هستيم . عملاً گوشت سفيد از طيور صنعتي ، ماهي و بوقلمون تامين مي شود كه با توجه به محدوديت تعداد واحدهاي صنعتي مرغ ، پرورش بوقلمون به منظور تامين بخشي از نيازهاي پروتئيني انسان از اهميت و جايگاه خاصي برخوردار است .

اهداف پروژه

با اجراي اين طرح امكان توليد متناسب با افزايش جمعيت و نيازهاي غذايي بصورت بهينه و با استفاده از امكانات موجود فراهم آمده و علاوه بر ايجاد اشتغال مولد با بكار گيري جوانان تحصيل كرده ، موارد زير نيز تحقق مي يابد :

- تامين بخشي از نياز مواد غذايي جامعه .

- ايجاد امكان صادرات غير نفتي در صورت مازاد مصرف در داخل كشور .

- كمك به خودكفايي درتوليد گوشت سفيد در جهش استقلال غذايي كشور .

- كود حاصله مي تواند در تقويت اراضي زراعي و باغات بكار رود .


مبلغ واقعی 99,677 تومان    7% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 92,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 262

برچسب های مهم

آرشا خدمات گیل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما